Štruktúra obchodného rozhovoru, motivácia, dosiahnutie cieľa

 

Profesionálne vedenie obchodného stretnutia je dôležitým faktorom úspešnosti pri každom obchode. Aby sa predajný rozhovor viedol profesionálne, musí mať jednoznačnú štruktúru podporenú zručnosťou úspešne zvládať námietky.

 
 

Pokiaľ sa pri predaji naučíte jednak prezentovať svoje produkty a zvládnete aj umenie počúvať, dozviete sa veľké množstvo nových a cenných informácií, ktoré budete môcť neskôr vhodne použiť.

 

Počas samotného trénigu sebaobrany budete prechádzat všetkými fázami konfliktu, ktoré sú identické so štruktúrou predajného rozhovoru.


Naučíte sa počúvať a vyhodnocovať všetky signály Vášho protivníka, aby ste vedeli vhodne zareagovať a použiť najefektívnejšiu obranu pre momentálnu situáciu.

Prostredníctvom zážitkov a precítením reakcií a pohybu vlastného tela si oveľa výraznejšie a detailnejšie uvedomíte všetky fázy komunikácie a budete ľahšie hľadať efektívne alternatívy, ktoré Vás privedú k vytýčenému cieľu.


 

Naučíme Vás:

  • poznať štruktúru obchodného stretnutia

  • samostatne viesť predajnú návštevu

  • používať základné predajné techniky v jednotlivých fázach predajného rozhovoru

  • rozumieť celému predajnému procesu

  • zvýšiť vnútornú motiváciu

  • stanoviť a vyjasniť si ciele